مقالات

  • 1068
  • 142 مرتبه
روش کندن برچسب های پنجره دو جداره

روش کندن برچسب های پنجره دو جداره

11 تیر 1402

بعد از تمام شدن ساخت و ساز و به منظور بهره برداری از پنجره های دو جداره اولین کاری که باید بکنید، کندن چسب پنجره دو جداره یا همون پروفیل ها است. هرچقدر زودتر اقدام به این کار کنید چسب راحت تر کنده می شود.  برای بهتر جدا کردن و کندن چسب از روی بدنه پنجره به روش زیر عمل کنید

پارچه تمیزی را با بنزین سوپر آغشته کنید و روی قسمتی از قسمت هایی که برچسب باقی مانده بکشید، بعد با آب آن ناحیه را پاک کنید . با توجه به کیفیت متفاوت پروفیل ها بعد از چند روز اگر تغییر رنگی رخ نداده بود چسب باقی قسمت ها را نیز با این روش بکنید لازم به ذکر هستش که اگر بنزین معمولی استفاده کنید، سطح پروفیل پنجره دوجداره سیاه می شود. 

 

 

نوعی برچسب و لیبل نیز که حاوی مشخصات پنجره می باشد روی پنجره های دو جداره زده می شود که از چسبندگی بالاتری برخوردار است و به سختی کنده می شود. برای کندن آن ابتدا مقداری شیشه پاک کن روی محل بپاشید زمانیکه کاملاً خیس خورد با یک کاردک یا هر چیز شبیه آن برچسب را جدا کنید. و اگر کاملاً کنده نشد می توانید پودر صابون را در آب حل کنید و روی برچسب بمالید، و در نهایت بعد از خیس خوردن با کاردک آن را جدا کنید.